
Kriza Ákos elmondta: Miskolc életében határozottan nagy jelentősége van annak, hogy díszvendégként lehetőséget kapott a bemutatkozásra a fővárosban is. Hozzátette, a nagy lendülettel megkezdett munkának a gyümölcse kezd beérni, hiszen Miskolc új logóját és arculatát nemrégiben bemutatták a nagyközönségnek is.
- Az alapok letétele után folytathatjuk Miskolc, mint márka emelését, fejlesztését. A város turisztikai célpont volt, és jelenleg is az, de azon dolgozunk, hogy ez még inkább így legyen. Kevés olyan magyar város van véleményem szerint, amely annyi lehetőséget tud felmutatni, mintMiskolc – hangsúlyozta a polgármester.
A turisztikai és gasztronómiai kiállítás és vásár hivatalos megnyitóján is beszélt Kriza Ákos Miskolc új logójáról és az új arculatról, melyek - mint mondta - mintegy kétéves munka eredményei. Annak a véleményének adott hangot, hogy ”a város pezsgő, fesztiválokkal teli kultúrváros ma már, ahol jó élni, és ahová jó eljönni”. Mint sorolta, Lillafüred, a diósgyőri focicsapat, vagy a Barlangfürdő mind-mind Miskolchoz köthető.
- Magas színvonalú kulturális és gasztronómiai programjaink vannak, köztük érdemes szólni aSörfesztiválról, amely óriási sikert aratott, több mint 70 ezer ember vett részt rajta. De hogy csak a legutóbbi sikert említsük, a CineFest Filmfesztivál Közép-Európa legnagyobb filmfesztiváljává vált – mondta a polgármester.
Ezt követően Kriza Ákos rátért a Kassához fűződő együttműködésre. Mint mondta, hogy értékeinket még jobban ki tudjuk emelni, a város csatlakozott a Kassa - Európa kulturális fővárosa 2013. rendezvényeihez. Annak a reményének adott hangot, hogy mindkét város profitálni fog ebből, egyúttal örömét fejezte ki, hogy Kassa is jelen van a turisztikai rendezvényen.
Folytatás a minap.hu oldalán >>>